U bent van harte welkom op maandagavond 11 mei om de bijeenkomsten binnen de buurtbakens en het bezoekwerk in het pastoraat van het afgelopen seizoen te evalueren. Daarnaast wordt u uitgenodigd om nieuwe ideeën aan te reiken om nog meer verbondenheid met elkaar binnen de gemeente te verkrijgen. Verbondenheid: fysiek maar vooral geestelijk, door de kracht van de Geest. ( zie het nieuwe jaarthema van de PKN,zie https ://protestantsekerk.nl>nieuw-jaarthema-beweeg-mee). Hopelijk zien we u op maandag 11 mei om 20.00 uur in Het Open Hok.
Namens de ouderlingen: Meindert, Alma en Astrid en buurtbakencoördinators Henk en Marianne.
