Vanuit Roemenië en Oekraïne kregen we Pinkstergroeten toegestuurd met de tekst uit Hand. 2: 17 ( Aiud) en Galaten 5: 22 ( Bene). Tijdens een bijeenkomst van de synode was ds. Konrád van Aiud te gast bij ds. Sándor Orban in Bene ( Oekr.). Hij bezocht daar een kinderthuis waar 170 kinderen wonen. Ook woonde hij verschillende kerkdiensten bij waarin jongeren Belijdenis deden van hun geloof. Ook heeft hij de vaatwasser en de nieuwe kraan voor de gaarkeuken kunnen bewonderen. Mooi dat we via de Classis van Cluj Napocá en ds. Korád Lõrincz contact hebben met de gemeente van Sándor Orbán, die gevestigd is in een land waar de Oorlog woedt en er nog steeds geen zicht is op vrede. Wij dragen hen op in uw gebed.
Namens de Roemenië-commissie: Annie, Paul, Peter, Mijndert, Mathilde, Casper en Marianne








