Van de Roemenië commissie
Ook dit jaar kregen we de beste wensen vanuit Roemenië en dit keer ook weer vanuit Oekraïne. Ds. Sandor Orbán uit Oekraïne laat de gemeenten in Aalsmeer hartelijk danken voor de kerstpakketten, waaronder ook veel “snoep”-pakketten voor kinderen van de Bijbelsschool en voedselpakketten voor mensen die armlastig zijn. Het gaat goed in de gemeente van Meer lezen….
